Tervetuloa mukaan

Liity yhdistyksen jäseneksi!

Veikkolan koti ja koulu -yhdistyksen jäseniä voivat olla kaikki Veikkolan ja Vuorenmäen koulujen oppilaiden vanhemmat, huoltajat ja kouluhenkilöstö, sekä muut yhdistyksen toimintaa tukevat henkilöt. Kannatusjäsenenä voivat toimia myös yritykset ja yhdistykset. Jäsenenä olet mukana tukemassa yhdistystä, voit vaikuttaa sen toimintaan ja olet myös erittäin tervetullut mukaan käytännön työhön!

Vuosittainen kannatusmaksu on 10 e per perhe. Voit liittyä jäseneksi maksamalla kannatusmaksun Veikkolan koti ja koulu -yhdistyksen tilille FI62 5297 0020 1360 17 Laitathan maksun viestikenttään perheestänne liittyvien henkilöiden nimet sekä lasten luokat.

Tervetuloa mukaan toimimaan koululaistemme puolesta!

Olemalla mukana vanhempainyhdistyksessä voit konkreettisella tavalla vaikuttaa lasten viihtyvyyteen kylässämme.

• Saat tietoa, mitkä asiat juuri tällä hetkellä puhuttavat veikkolalaisia vanhempia, oppilaita ja koulun henkilökuntaa

• Olet mukana ideoimassa ja toteuttamassa käytännön parannuksia kylämme koululaisten arkeen

• Tutustut lapsesi koulukavereiden vanhempiin

Yhteisvoimin voimme tehdä paljon: järjestää hauskoja tapahtumia, keskustella yhteisistä kasvatukseen liittyvistä asioista, hankkia ja välittää tietoa eri asioista ja olla konkreettisesti lasten ja nuorten tukena. Yhdistys kokoontuu ajankohtaisten asioiden äärelle koulujen aukioloaikana elo-toukokuussa, kokousajat kalenterissa.

Viestimme toiminnastamme pääasiassa Facebook-sivujemme kautta: www.facebook.com/veikkolankotijakoulu. Sinun ei tarvitse kirjautua Facebookin jäseneksi, jotta voit lukea sivujemme sisältöä. Jos kuitenkin haluat osallistua keskusteluihin tai vaikkapa ilmoittautua tapahtumiin, kirjautuminen tarvitaan.