Kartanonrannan koulun vanhempainyhdistys

Kartanonrannan koulun vanhempainyhdistys ry tukee koulua ja koteja hyvän oppimis-ja kasvuympäristön luomisessa lapsille sekä toimii vanhempien yhteistyöverkostona.

Seuraamme koulun kuulumisia, järjestämme lapsille yhteisiä tapahtumia, keräämme varoja erilaisin tempauksin, osallistumme kouluntapahtumiin ja pyrimme piristämään oppilaiden koulupäiviä mm. erilaisin välinehankinnoin sekä otamme kantaa sellaisiin Kirkkonummen kunnan suunnitelmiin, jotka vaikuttavat koulun toimintaan.

Yhdistyksen johtokunta, jonka vuosikokous valitsee, kokoontuu joka toinen kuukausi koulun tiloissa. Kokouksiin kutsutaan mukaan koulunedustaja kertomaan koulun uutisia.

Vanhempaintoimikunnan johtokunnan tavoittaa sähköpostiosoitteesta: vanhemmat.kartanonranta@gmail.com.

Voit liittyä myös meidän sivuillemme Facebookissa. Ryhmän nimi on Kartanonrannan koulun vanhempaintoimikunta. Kyseessä on suljettu ryhmä, mutta kaikki koulumme oppilaiden vanhemmat tervetuloa ryhmään! – Mikäli liittyminen ei onnistu facebookin kautta voit laittaa meille sähköpostin ja liitämme sinut ryhmään.

Tule mukaan!

Tule mukaan Kartanonrannan koulun vanhempainyhdistyksen toimintaan!

Tarvitsemme mukaan osaajia, tekijöitä ja tukijoita ‐ meitä vanhempia! Tule siis mukaan joko johtokuntaan tai osallistu yksittäisten tapahtumien, kuten esimerkiksi koulujen diskojen järjestämiseen. Kaikki apu on tervetullutta!