Toiminta-ajatus

Kivat ry:n tarkoituksena on edistää koulun ja vanhempien välistä yhteistoimintaa. Yhdistys järjestää vanhemmille ja lapsille erilaisia tilaisuuksia ja pyrkii tukemaan taloudellisella avulla ja talkootyöllä monipuolista ja elämyksellistä koulutyötä periaatteella: Se on elämää, josta jää muistoja!!

Jäseniksemme voivat liittyä vanhemmat, joilla on oppilas Jokirinteen (ent.Kirkkoharju) koulussa. Yhdistyksemme toimii yhteistyössä koulun oppilaskunnan, Kirkkonummen musiikkiluokkien tuki Kimukat ry:n ja ennen kaikkea koulun johdon ja henkilökunnan kanssa.

Voit tukea toimintaamme osallistumalla tapahtumiimme, toimijarinkimme toimintaan tai vaikkapa hallitustyöskentelyyn. Yhdistyksellämme ei ole jäsenmaksua, mutta meille voi suorittaa vapaaehtoisen lahjoituksen Kivat ry -tilille: Handelsbanken FI24 3131 1002 2560 91

(Viestikenttään on hyvä laittaa maksajan/kannatusjäsenen nimi.)

Kivat ry:n logo syntyi koulun oppilaille järjestetyn piirustuskilpailun tuloksena.