Historiaa

Kivat ry:n logo säilyy uuden yhdistyksen tunnuksena

Kirkkoharjun koulun vanhempainyhdistys

Kivat ry

Kirkkoharjun koulun vanhempainyhdistys Kivat ry syntyi syksyllä 2014, kun Kirkonkylän koulun vanhempainyhdistys Kivat ry, ja Kirkkoharjun koulun vanhempainyhdistys päättivät yhdistää voimansa vanhempaintoiminnassa.

Kimmokkeen yhdistysten yhdistymiselle antoi Kirkkoharjun koulun (yläaste) ja Kirkonkylän koulun (ala-aste) yhdistäminen yhtenäiskouluksi 1.1.2014.

Kun tieto koulujen yhdistämisestä saavutti vanhempainyhdistykset lähti Kirkonkylän koulun yhdistys tunnustelemaan tahtotilaa voimien yhdistämiseksi. Asiasta käytiin yhdistysten hallituksissa keskustelut, ja molemmat yhdistykset olivat yksimielisiä siitä että yhdistyminen toteutetaan.

Patentti- ja rekisterihallituksen ohjeiden mukaisesti toiminnot yhdistetään 31.7.2014 päättyvän tilikauden jälkeen.

Yksi yhtenäinen vanhempainyhdistys jatkaa toimintaa nimellä Kirkkoharjun koulun vanhempainyhdistys Kivat ry.