Toimintasuunnitelma

Gesterbyn koti ja koulu –yhdistyksen toimintasuunnitelma lukuvuodelle 2018-2019

Tulevana toimintakauden aikana yhdistys tukee koulun oppilaita monin eri tavoin. Koululle hankitaan muun muassa uusia pihaleluja sekä digiagenteille hupparit. Yhdistys pyrkii tukemaan vanhempia vanhemmuudessa sekä mahdollistamaan oppilaille kulttuurielämyksiä.

Mahdollisuuksien mukaan yhdistys järjestää kaikille koulun oppilaille yhteisen tapahtuman.

Yhdistyksellä on edustaja koulun sisäilmatyöryhmässä. Se valvoo oppilaiden oikeuksia ja pitää aktiivisesti koulun ja oppilaiden puolta.

Lukukauden lopulla Gesterbyn koti ja koulu –yhdistys tukee koulua lahjoittamalla sille hymypatsaita jaettavaksi oppilaille. Toiminta rahoitetaan kunnan avustuksilla ja mm. koulukuvauksista saaduilla tuotoilla sekä mahdollisesti järjestettävien tapahtumien tuotoilla kuten Halloween-tapahtuma.

TALOUSARVIO KAUDELLE 2018-2019

TULOT