Gesterbyn Koti- ja Koulu -yhdistys

Gesterbyn koti ja koulu –yhdistys

Gesterbyn koulussa toimii oma vanhempainyhdistys, Gesterbyn Koti ja koulu -yhdistys.

Yhdistys on toiminnassaan poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.

Olemme Suomen Vanhempainliitto ry:n jäsen ja toimimme osana Kirkkonummen koulujen Koti ja Koulu – yhdistysten verkostoa.

• Gesterbyn koti ja koulu -yhdistyksen tavoitteena on edistää kodin ja koulun välistä yhteistyötä, tuoda esiin vanhempien kannanottoja koulunkäyntiin liittyvissä asioissa ja olla mukana vaikuttamassa koulunkäynnin ja kouluympäristön kehittämiseen tasapuolisesti kaikkien Gesterbyn koulun oppilaiden hyväksi.

• Koti ja koulu -yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön, joten kaikkien vanhempien tuki on äärimmäisen tärkeää yhdistyksen toiminnan kehittämiseksi - myös juuri sinun!

Yhdistyksen hallitus kokoontuu säännöllisesti, kaikki kokoukset ovat kaikille avoimia.

Toimintaan voi tulla mukaan monella tapaa: voit leipoa buffettiin leipomuksia, tulla myymään kahvia, tulla mukaan järjestämään erilaisia tapahtumia.

Yhdistys hankkii keräämillään varoilla muun muassa palloja, hyppynaruja ja leluja välitunneilla käytettäväksi, soittimia musiikintunneille, huppareita digiagenteille, hymypatsaita ja järjestää erilaisia tapahtumia oppilaille.

Jokaiselle löytyy varmasti sopivan kokoisia tehtäviä, tule mukaan toimintaan, itsellesi sopivalla panoksella!

Ota siis yhteyttä gesterbynkotijakoulu@gmail.com ja kerro, missä voisit olla mukana!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksen toimintaan!

Yhteistyöterveisin,

Gesterbyn koti ja koulu -yhdistyksen hallitus

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tapahtumia

Ei tapahtumia

Ota meihin yhteyttä:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.