SISÄILMAILTA

Aika: 1.6.2017 klo 18:00

Gesterbyn koulun koti- ja kouluyhdistys kutsuu kaikki koulumme oppilaiden ja esikoululaisten vanhemmat sekä koulumme opettajat ja muun henkilökunnan SISÄILMAILTAAN koulun liikuntasaliin torstaina 1.6. klo 18-19:45.

Tilaisuuden tarkoitus on antaa tietoa sisäilmaan vaikuttavista tekijöistä sekä huonon sisäilman aihettamista oireista ja sairauksista sekä kertoa miten juuri meidän koulumme ilmanlaatuun on kiinnitetty huomiota.

Tilaisuudessa puhuvat koulun rehtori Raija Vahasalo sekä kunnan rakennuttamispäällikkö Jarno Köykkä. Lastentautien erikoislääkäri LKT Tiina Tuomela on kutsuttu pitämään esitys aiheesta "Ärsyttävä sisäilma".

Tilaisuuden lopuksi on varattu aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Toivomme runsasta osallistumista, sillä oppilaiden ja henkilökunnan terveys on meille ensiarvoisen tärkeää!

Tervetuloa!

Gesterbyn koti- ja kouluyhdistys